.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام آغاز تحقیق و تفحص از استانداری ؛
شجاعی: رایزنی برای تغییر استاندار مازندران آغاز شد
شمال نیوز: رئیس جمهور منتخب بیشترین رای خود را در مازندران کسب کرده که امیدواریم تعدادی از وزرای دولت یازدهم اهل مازندران یا خطه شمال باشند.
شجاعی: رایزنی برای تغییر استاندار مازندران آغاز شد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به در پیش بودن تشکیل دولت یازدهم دکتر روحانی، اظهار داشت: رایزنی ها برای تغییر استاندار مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر افزود: گزینه های متعددی برای تصدی استانداری مازندران مطرح شدند.

وی گفت: تغییر استاندار مازندران در برهه کنونی امکان ندارد و این مهم زمانی محقق می شود که رئیس جمهور دولت یازدهم، نسبت به معرفی وزیر کشور خود اقدام کند.

شجاعی با اشاره به اینکه انتخاب استاندار از اختیارات وزیر کشور است، تصریح کرد: امیدواریم وزرای دولت یازدهم دکتر روحانی در عزل و نصب استاندار و مدیران استان با نمایندگان مشورت کنند.

وی بیان داشت: رئیس جمهور منتخب بیشترین رای خود را در مازندران کسب کرده که امیدواریم تعدادی از وزرای دولت یازدهم اهل مازندران یا خطه شمال باشند.

تشکیل هیئت تحقیق و تفحص استانداری

این نماینده مجلس در مورد تشکیل هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از استانداری مازندران، گفت: اعضای آن تشکیل و به زودی در استانداری مستقر می شوند.

وی در عین حال افزود: موضوع تحقیق و تفحص از استانداریها مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش آمار غریق در مازندران، گفت: مسئولان نباید به فوت هموطنان در فصل تابستان و سواحل دریا بی اعتنا باشند.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان عمران سواحل از تصویب نمایندگان مجلس گذشته است، افزود: دولت باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل ادارات کل عمران سواحل در استانهای شمالی و جنوبی ساحلی کشور اقدام کند.

شجاعی گفت: تشکیل سازمان عمران سواحل در برنامه پنجساله پنجم توسعه گنجانده شده و باید سریعا اجرایی شود.

وی در مورد طرح موضوعی مبنی بر تشکیل دفتری برای روسای جمهور سابق در نهاد ریاست جمهوری، افزود: همه روسای جمهور ایران در نهاد ریاست جمهوری صاحب دفتر بوده و در ایام غیر دوران ریاست جمهوری خود در آن مکان سرکشی می کردند.

کمبود نقدینگی دلیل تعلل در ارائه بودجه 92

این نماینده مجلس با اشاره به گذشت حدود 4 ماه از سال جدید و عدم ابلاغ بودجه سال 92 کشور به دستگاههای اجرایی، اظهار داشت: در این زمینه نمایندگان رایزنی هایی با رئیس جمهور و وزرای مرتبط کرده ولی به دلیل کمبود نقدینگی این مهم هنوز محقق نشده است.

شجاعی کیاسری گفت: بنده یکی از طراحان ارائه بودجه کل کشور به صورت دو سالانه در مجلس بوده که امیدواریم نمایندگان مجلس نسبت به تصویب آن اقدام کنند.

وی افزود: دولت احمدی نژاد با دو سالانه کردن بودجه کل کشور موافق بوده ولی عملا اقدامی در این دولت صورت نگرفته است که امیدواریم در دولت دکتر روحانی با تدبیر و همکاری نمایندگان و دولتمردان بتوانیم نسبت به تدوین بودجه سالانه کشور به صورت دو سالانه اقدام کنیم.

شجاعی گفت: ارائه بودجه دو سالانه کشور، یک تجربه موفق بوده که بسیاری از کشورهای توسعه یافته از آن بهره بردند.

وی افزود: بر اساس بودجه فعلی سالانه کشور، رئیس جمهور هنوز اقدام به ابلاغ بودجه سال جاری خود نکرده و تخصیص ها در ماههای اولیه صورت نگرفته باید سازو کار طرح ها و برنامه های بودجه سال آتی را طراحی کند که زمان کمی برای تحقق آن دارد.
 
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1392
نمیشه شجاعی بیخیال سفارش به دولت یازدهم بشه.راستی عزل ونصب شما تموم شد.آخرین انتصاب آقای شجاعی هم انتصاب آقای علینقی عمادی ترکامی که تازه ازدانشگاه محل کارخودش فارغ التحصیل شدبعنوان رییس دانشگاه تازه تاسیس علمی وکاربردی صنایع چوب وکاغذ بود.به خدا به این ماه عزیز من شنیدم تاسف خوردم .ترابه این ماه عزیز این خبرتووبلاگ درج کن .بزازهمشریان عزیز ما بدونن.تراجان شهدا این خبررودرج کن.یاعلی
ناشناس 28 تير 1392
هم استانی های عزیز:در این آشفته بازار اگه شجاعی هم استاندار شد اصلا تعجب نکنید... بالاخره قلبش فقط به عشق استان میتپه..
نا شناس 28 تير 1392
این که باز هم سهم خواهی شد! یعنی چی ؟ اگه رئیس جمهور در هر استانی رای بیشتر بیاره چند تا از وزرای کابینه باید از اون استان باشه؟ عقل و منطق هم خوب چیزیه والله!!
norolah 28 تير 1392
آقای شجاعی غیر از بیمارستان امام ساری و اداره کل فنی حرفه ای استانداری هم یکی رو بیار که از بستگان نسبی و سببی تو باشد چون امثال تو حاکم استان هستند!!!!!!همانطور که تو قبلا نمایندگان قبلی رو مارک و انگ و تنبلی و.......متهم میکردی حالا با این کارات چه پاسخی داری؟
نا شناس 29 تير 1392
شجاعی مگه دیوانه است نمایندگی و سخنگوی فراکسیون رهروان رو ول کنه و بیاد استانداری انشاالله استاندار آینده داوود کشاورزیان
نا شناس 28 تير 1392
به نظر من ماندن طاهایی در استانداری مازندران حتی یک روز دیگر هم به صلاح نیست استان کاملا به هم ریخته و هر کسی هر کاری دلش می خواهد می کند همانطور که توکلی دعا کرد که خدا کند این چند روز دولت احمدی نژاد هر چه سریعتر تمام بشه ما هم باید دعا کنیم این چند روز طاهایی هر چه سریعتر تمام بشه الهی آمین
مسعود 29 تير 1392
منظور شما از دفتر رواسای جمهوری همون دفتری بود که خاتمی رو از اون اخراجش کردند
اقای شجاعی شما به فکر تصویب طرح تمایز مادام العمر نمایندگان با شهروندانت ضمن اینکه حمایتهای سینه جاکانه شما ز دولت قبلی در تخریب دیکران رو کسی فراموش نکرده
نا شناس 29 تير 1392
اگه حتی یک وزیر از مازندران داخل کابینه بود من دستمو می زارم زیر گیوتین .زمانی که تمام نمایندها دنبال سهم خواهی درکابینه هستند نماینده ما انقدر ضعیف فکر میکنه که به فکر تعقییر استانداره تکلیف بقییه چیزها مشخصه .میگی نه دوهفته صبرکن معلوم میشه
مبین ..ا 29 تير 1392
با سلام
امیدوارم در مورد کارهای مثبتی که اقای دکتر ابراهیمی معاونت سیاسی استان انجام دادند منصفانه فکر کنند .ایشالله یکی از گزینه های استان داری اقای دکتر شجاع و پر تلاش باشد
رضا 29 تير 1392
اگه می دونستم باز شجاعی می خواهند در استان نقش داشته باشند به هیچ عنوان به روحانی رای نمی دادم .این نتیجه مدیران منصوب این دو نفر است که استان به این وشع درآمده است
فر م 29 تير 1392
دولت یازدم دقت بیشتری در کابینه اش داشته باشد چون این موضوع طبیهی شده یک مسئول اول انتخاب میشود بعد از مدتی خیلی چیز ها بارش میشود اشتباه یکبار دوبار آخه بعد از سی وخورده ای ازسال .....
نا شناس 29 تير 1392
اين دست پرورده مردم ساري مي باشد . تا هست همين هست
نا شناس 29 تير 1392
آقای محترم اگر روزه دارید در مورد آقای شجاعی اینجوری ننویسید او که در نطق پیش از دستور دیدید که چگونه ار رئیس جمهور و مشائی انقاد کرد تازه او باید دولت را کمک هم می کرد که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بود و نماینده ای نبود که وکیل الدوله باشد شما با این انتقاد نشان دادید وکیل المنتخب رئیس جمهور هستید
ali 29 تير 1392
سلام جناب عمو اسحاق مگه شما نبودی با کمک آقای طاهائی نیروهای خودتو همه جا کاشتی شما دیگه چرا . حالا این سید خدا یه جا مخالف نظر شما عمل کرد و یه فرد لایق رو که شما دشمنش هستیدو آورد سازمان همیاری شهرداریها (سید علی حجازی) از اون موقع رفتی توی کارش که کله پاش کنی اخه عمو اسحاق بی خیال یه روزی نوبت خودت میشه خدا جای حق نشسته شما یه کمی انصاف داشته باش مردم که جیگر نیستن
نا شناس 28 تير 1392
انصاف داشته باشیم دکتر شجاعی صریح ترین نقدها را به نفع مردم به دولت داشت. اما وقتی رهبری از دولت حمایت کرد ایشان از رهبری تبعیت کرد.چون رهبر ستون اتحاد کشوره همه برای حفظ اتحاد و آرامش کشور باید تابع فصل الخطاب یعنی رهبری باشیم. واقعا ضعف برخی مدیران را نباید به حساب نماینده گذاشت. دولتی که زیاد پای بند قانون نیست یک نماینده به تنهایی جز سئوال و استیضاح چه کار می تونه انجام بده.جریانهای موافق و مخالف همه می دانند که شجاعی با هوش و درایت و تدبیرش منافع زیادی برای شهر و حتی استان آورده.وقتی شخصی خود را به شجاعی می چسباند و خیلی ضعفها در کارش دارد دلیل بر ضعف شجاعی نیست.قبول کنید آدمی خالصتر و شجاعتر و بادرایت تر از ایشان کمتر داریم توهین و تخریب هنر نیست هنر اینه که قدر این سرمایه های خدادادی را بدانیم .
نا شناس 28 تير 1392
اقای شجاعی عزیز:مقداری هم بفکر حقوق کم پرسنل صداوسیماباشید خود بهتر از همه میدانید که کمترین حقوق درادارات مربوط به پرسنل خدوم این سازمان میباشد .پس استین بالابزنید
نا شناس 28 تير 1392
بنده پدر دانشجویی هستم که دخترم در واشنگتن در حال اخذ دکتری است جهت تایید اسناد تحصیلی و گرفتن ارز دانشجویی به نمایندگی وزارت امورخارجه در ساری مراجعه کردم جای بسی تشکر و خوشحالی است که خانواده هایی امثال بنده دیگر نیاز نیست به وزارتخارجه تهران مراجعه کنند شنیده ام این دفتر با حمایت آقای استاندار و دکترصالحی تاسیس شده وظیفه بود خرسندی خود را اعلام کنم
moji 28 تير 1392
با سلام ؛
درجواب آقای محترمی که در مورد دانشگاه جدیدالتأسیس صنایع چوب وکاغذ استان مازندران یک سوال دارم؟
چه اشکالی دارد از جوانان لایق بومی دراین انتصاب ها استفاده شود ؟
در ضمن بنده آقای علی عمادی ترکامی را بطور کامل میشناسم : در واقع جوانی بسیار پرتلاش و نیک سرشت میباشند سوای از اینکه پیشینۀ ایشان بیانگر عملکردشان میباشد .دوست عزیز کمی انصاف داشته باشید . در ماه مبارک رمضان به سر میبریم درست نیست که بی جهت دست به قلم شویم. انشاألله پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد نامبرده دیدگاه شما تغییر کند.
...............................ومن ا... التوفیق.................................
نا شناس 28 تير 1392

خطاب به برادر مسلمان ، آقای سید رمضان شجاعی کیاسری؛
بسم الله الرحمن الرحیم
قوله سبحانه: الم یعلم بان الله یری
صدق الله العلی العظیم
طاها 29 تير 1392
در جوابکامنت اول بگم که نیاز نداریم از خون شهدا هر جا خرج کنی بروید از شعور و درایت خودتان مایه بگذارید.از کامنت مشخصه که پاچه خوار درجه 1 هستی
نادر 30 تير 1392
برار مياندروداو ندارمي.مارمضون هسه رمضون .گنا دارمي
نا شناس 30 تير 1392
نمایندگان استان اگرتلاش ووقتی که براعزل ونصب مدیران به هدرمیدن صرف خدمت به مردم بکنند مازندران میشه به معنای واقعی بهشت ایران زمین.
عزل ونصب کاررییس جمهورمنتخب ووزیران آینده دولت یازدهم است وآن عزیزان مطمئنابهترین هارا انتخاب می کنندشمابه فکررفع مشکلات ساری ومیاندورودباشید.
نا شناس 30 تير 1392
سایت تابناک یه مطلب خوبی در خصوص این مصاحبه جناب شجاعی زده
نا شناس 30 تير 1392
با دولت نهم و دهم که تعدادی از وزرایش را از خطه مازندران انتخاب کرد ، چه رفتاری کردین که الان از آقای روحانی این انتظار را دارین .
زمانی 30 تير 1392
برادر تو که میخوای وزیر شی یا بری نماینده تهران بشی
داشتی تو ساری هم خطوطی را مشخص میکردی الحمدلله تیرت خطا رفت
هر کسی دوره ای داره
تو هم تموم داری میشی
فریاد 1 مرداد 1392
اون کامنت دوازدهمی که میگی "اين دست پرورده مردم ساري مي باشد . تا هست همين هست" منظورت چیه؟ با این جمله ات تابلو کردی مال کدوم شهر هستی، مثل بقیه همشهریات عقده ای هستی
نا شناس 1 مرداد 1392
اقای سر دبیر چرا مطالبو نمی فرستی تو سایت مگه حا لیت نمی شه
نا شناس 1 مرداد 1392
اقای مدیر سایت چرا مطالبو نمی فرستی تو سایت مگه حا لیت نمی شه
عابد احمد 1 مرداد 1392
احمد ناطق نوری استاندار ماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.